Veelgestelde vragen
Je kunt je melden bij de servicebalie in de winkel. Onder vermelding van je naam en bestelnummer. De collega achter de servicebalie zorgt er vervolgens voor dat je bestelling gehaald wordt. Toch nog een boodschapje vergeten, of nog wat extra's nodig? Dan kun je in de tussentijd je boodschappen doen en staat je bestelling daarna voor je klaar. Makkelijk toch :)
Helaas is het niet mogelijk om andere producten mee te bestellen, dan de artikelen die op deze site vermeld staan. Je kunt je bestelling in de winkel komen ophalen bij de service balie en vervolgens zelf nog de extra benodigde artikelen uit de winkel meenemen.
Via deze webshop verkopen we alleen het luxe gebak en banket van Patisserie Prenger. Het Jumbo gebak kun je bestellen via https://hallo.jumbo.com/gebak/
Helaas, dat is nog niet mogelijk!
Bestellingen via deze webshop, kunnen uitsluitend vooraf, via IDEAL worden afgerekend.
We hebben geregeld leuke acties en kortingen. Bij het afronden kan je aangeven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen. In de nieuwsbrief staan met enige regelmaat leuke kortingscodes. Volg ons ook op de socials, zodat je als eerste op de hoogte bent van de leukste acties.
Aangezien er verschillende bereidingstijden zijn voor de verschillen productgroepen, kan je tijdens één bestelling, geen combinatie maken tussen de verschillende productgroepen. Wil je belegde broodjes én sushi bestellen, dan zal je 2 aparte bestellingen moeten maken.